Klantervaringsonderzoek (KEO)
Aan het eind van de behandeling krijgt u van ons via mail een enquête van QuestPro. Met het invullen van deze enquête helpt u ons onze kwaliteit te waarborgen en te verbeteren.
Wat zeggen cliënten over ons?
Enkele opmerkingen uit eerder ingevulde enquêtes over onze logopedisten:
“Duidelijke uitleg, hele goede ondersteuning, mooie vooruitgang geboekt. Mijn zoon voelde zich op zijn gemak.”
“Een spontane, enthousiaste en gespecialiseerde logopediste waar we erg tevreden over zijn!”
“Neemt haar tijd, bekijkt de klacht serieus. Geeft fijne tips mee naar huis als ouder. Ik heb binnen paar maanden een enorme vooruitgang gezien bij mijn kind”
“Klantgerichtheid, aansluiten bij behoefte van klant, goede luisteraar.”
“Als je binnen komt, voel je meteen opgemak. Ze laat kind en ouder centraal staan en bewaak ook continuïteit en behoefte van de kind.”
“Ze is heel behulpzaam geeft goede tips en is ook heel eerlijk als er geen andere mogelijkheid is”
“Doordat mijn geval zo complex was en is, is er bijna geen hulp voor. maar toch probeerde ze alle hulp die ze kon bieden in te zetten.”
“Zeer betrokken bij het kind. Kijkt en voelt wat het kind nodig heeft. Enthousiast en geeft het kind complimenten. Als ouder heb ik ook een goede ervaring. Duidelijke uitleg van de behandeling en tips voor thuis.”